שבעת קני המנורה • פרופיל על ה"ממשיך" וששת אחיו

    הרב יעקב הינו רב הקהילה בביתר עילית, ונערץ אף הוא בידי חסידים רבים שרואים בו מנהיג ראוי. הרב שמואל בנימין משמש כראש הישיבה ומנהל ביד רמה את הישיבה שנחשבת לסמל החסידות, והוציאה במשך שנים אלפים של בוגרים
    ארי וידר No Comments on שבעת קני המנורה • פרופיל על ה"ממשיך" וששת אחיו

    הרה"צ ר' משה נחשב בעיני החסידים ל"העתק" של אביו, בגדלות בתורה ובענוותנות האופיינית • עם הגעתו זימן האדמו"ר את בניו ואת ראשי החסידות והביע בפניהם את רצונו כי בנו הגדול הרב משה ימלא את מקומו בבוא העת

    הרב יעקב הינו רב הקהילה בביתר עילית, ונערץ אף הוא בידי חסידים רבים שרואים בו מנהיג ראוי. הרב שמואל בנימין משמש כראש הישיבה ומנהל ביד רמה את הישיבה שנחשבת לסמל החסידות, והוציאה במשך שנים אלפים של בוגרים
    11:40
    08.05.24
    אליהו גרין No Comments on ח"כ כהנא על הבחירות לרבנות: "לא מחויב לדיל של סמוטריץ'"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קהילת ערלוי שהינה אחת מהחסידויות הבולטות בישראל בשנים האחרונות, מוכרת בין היתר הודות לאדמו"ר זיע"א שהיה נחשב לאחד מזקני וצדיקי האדמו"רים בישראל ונסתלק למגינת כל לב.

    את מקומו צפוי למלא בנו הגדול הרה"צ ר' משה שמשמש כיום כרב הקהילה. הרב משה התגורר עד לשנים האחרונות בלונדון ושימש כרב הקהילה. בשנים האחרונות קרא לו אביו לשמש כרב הקהילה והוא התגורר בשכונת קטמון. הרב משה נחשב בעיני החסידים ל"העתק" של אביו, בגדלות בתורה ובענוותנות האופיינית. מאז שעבר להתגורר בישראל הוא מנהל את הקהילה ביד רמה. מוסר שיעורים בישיבה, עורך שבתות ושבת אחים, ומשמש כסגן האדמו"ר בפועל.

    ערלוי, הממשיך

    עם הגעתו של הרב משה להתגורר בשכונת קטמון, זימן האדמו"ר את בניו ואת ראשי החסידות והביע בפניהם את רצונו כי בנו הגדול הרב משה ימלא את מקומו בבוא העת, וכי שאר בניו ימשיכו לכהן על משמרתם כרבני החסידות בערים השונות, אולם המוסדות כולם יהיו תחת מרותו של הרב משה. אחד מהמקורבים ביותר לרב משה הוא איש העסקים שולם פישר שנחשב לאחד מפטרוני החסידות.

    בנוסף ישנו לאדמו"ר ששה בנים נוספים. הרב שמעון שימש בעבר כמנכ"ל המוסדות ועל פיו התנהלו כל המוסדות. כיום הוא משמש כרב בית כנסת עצמאי בירושלים. הרב יעקב הינו רב הקהילה בביתר עילית, ונערץ אף הוא בידי חסידים רבים. הרב שמואל בנימין משמש כראש הישיבה ומנהל ביד רמה את הישיבה שנחשבת לסמל החסידות, והוציאה במשך שנים אלפים של בוגרים.

    הרב עקיבא הינו רב הקהילה בבני ברק וזוכה אף הוא להערצה רבה מצד חסידי ערלוי. הרב אהרן משמש כרב הקהילה באלעד. הוא התגורר בסמוך לאביו בשכונת קטמון ופוקד את אלעד בשבתות. בנוסף מתגורר בן נוסף של האדמו"ר, הרב זלמן, בארה"ב ומשמש כרב הקהילה בארה"ב.



    0 תגובות